onsdag den 20. juni 2018

Reminder om blogtræf på Solbakken


Jeg vil lige minde alle havebloggere om, at vi holder blogtræf her på Solbakken d. 1. juli. Vi har fået  tilmeldinger fra nogle stykker, men flere har ikke givet endeligt svar og af hensyn til forplejning, vil vi gerne vide, hvor mange, der kommer:) Alle bloggere er velkomne:)




 
Arrangementet starter kl. 10, men man er også velkommen senere. Ved middagstid er der frokost og senere eftermiddagskaffe med kage.
 
 
Vi bor på Sydfyn, nærmere bestemt:
 
 
Teglværksvej 58,
5884 Gudme.
 
 
Mobil: 40380370
 
Vi håber at se mange haveinteresserede folk, og glæder os:)
 



"Vi" er i gang med hækklipningen, så hækkene står skarpe, når I kommer.
 
 


18 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Vi har fået ryddet op i kalenderen, så vi regner med at komme ved 11 tiden, altså Bent og mig. Vi glæder os til samværet og til at se det hele.
    Hilsen Bent og Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Susanne
    Det er et godt tilbud, men vores søn kommer hjem fra USA d. 30 juni, så vi kommer til at koncentrere os om familien i den uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå:) I er altid velkomne, hvis i er på vore kanter:)

      Slet
  3. Hej Susanne, vi ses - vi forventer at lande hos dig ved 10.30 tiden senest.

    SvarSlet
  4. Hej Susanne - jeg kan desværre ikke få det til at passe med familiens øvrige program - jeg håber, I får en rigtig skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgerligt, men der bliver nok en anden gang, og du er altid velkommen:)

      Slet
  5. Hej Susanne
    Jeg kommer desværre ikke. Jeg kan ikke lige få det til at passe med familie og job, håber på at se din have en anden gang.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgerligt, men du er altid velkommen:)

      Slet
  6. Celina og mig kommer :) :) og vi forventer at ankomme omkring kl 11 - 11.30

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt:) Lisbeth og Bent kommer fra Samsø kl. 11, så hvis I kunne være her samtidigt, ville det være perfekt:) Vi glæder os til at se jer.

      Slet
  7. Hej Susanne. Jeg vil stadig også gerne komme - beklager min lidt sene besked men vi havde lige en studenterfest der tog min tid. Jeg tænker at jeg kommer ved 10.30 tiden :-). Vi ses. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  8. Hej Susanne
    Jeg kan desværre ikke få det til at gå op med kalenderen - æv - så jeg må have din have og mødet med flere bloggere til gode.
    Rigtig god dag til dig og alle gæsterne. Vejret ser ud til at blive super til sådan et havetræf :-)
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgerligt:( Det ender med, at vi ikke bliver så mange som forventet, men det skal nok blive hyggeligt alligevel. - Og vejret bliver perfekt, selvom det ville være bedre med noget regn. Vi ses en anden gang.

      Slet
  9. Hej Susanne.
    Beklager mit sene svar. Jeg har holdt modet oppe til det sidste, men jeg kan ikke finde nogen, som kan tage min vagt på søndag. Så jeg kan ikke komme med - øv, øv, øv
    Håber i får en skøn dag og at der snart kommer en ny mulighed for at se jeres have.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sørme ærgerligt, men I er altid velkomne:) Vi er hjemme næsten hele sommeren, så ring eller sms: 40380370 Vi har jo også åben haven d.8. og 9. juli.

      Slet