lørdag den 16. juni 2018

Blogtræf i Slagelse

I går var jeg til blogtræf i Slagelse hos Casa Rosen - Linda og Alma - i den skønneste dobbelte kolonihave. Linda udvidede sin eksisterende kolonihave med nabogrunden, så hun nu har to huse, drivhus og orangeri på grunden. Det er imponerende, hvad hun har nået på den korte tid.



Casa Rosen lever virkelig op til sit navn, for der var roser overalt, mest i rosa og pink nuancer - gult er bandlyst i haven:)



 Jeg forelskede mig i denne alunrod, som havde de smukkeste farver.

Der var mange opstillinger rundt omkring, og jeg var imponeret over alle Lindas gamle jernting, sandstensfigurer og zinkbeholdere, som hun har fundet gennem årene.





Der var også blevet plads til en pergola og smukke belægninger.


Jeg var ikke den eneste, som tog billeder:)



Og humor var der også plads til!

Tak for nogle hyggelige timer og din gæstfrihed, Linda:)

16 kommentarer:

  1. Hej Susanne!
    Det ser ut att vara en fin trädgård ni besökte. Alltid trevligt att kunna besöka andras trädgårdar.
    Ser trevligt ut både inne och ute.
    Ha en fin söndag /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altid inspirerende at besøge andres haver, og det var en meget hyggelig og smuk kolonihave, vi besøgte:)

      Slet
  2. Hvor er det smukt og inspirerende at se dine billeder fra jeres havebloggertræf hos Casa Rosen!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder af kolonihaveidyllen, du har fået i kassen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:), men da jeg kiggede billederne igennem, da jeg kom hjem, havde jeg næsten ikke taget nogen rosenbilleder!

      Slet
  4. flotte billeder fra en spændende have :)

    SvarSlet
  5. Tak for sidst, det var hyggeligt og Casa Rosen var perfekte rammer til os rosenelskere og mange andre 😊

    SvarSlet
  6. Haha, Susanne
    Du har fået billede i kassen af min kronhjort "Alberto"
    Tak for du kom, jeg er så glad for at have fået hilst på dig og jeg vil da prøve at se om ikke jeg kan få det til at passe med en tur på Solbakken D 1, jeg vil virkeligt gerne se din have.
    Det er så smukke billeder du har fået taget, det er sjov at se hvad det er der har fanget jeres linser.
    Tak for dit besøg og de fine gaver :o))
    Knus fra Mig

    SvarSlet
  7. Velbekomme:) - Og jeg håber, du får mulighed for at komme d. 1.:)

    SvarSlet
  8. Tak for sjove og smukke billeder fra Casa Rosen-feen. Det er sjovt at se det gennem din og andres lince. En god stemning oser ud af alle jeres indlæg:-))))
    Hilsner og god dag fra Anette

    SvarSlet
  9. Du har helt ret: Der var mange fine detaljer over det hele, og bagefter er det sjovt at se dét, som DU så - og fotograferede. Kron(e)hjorten var godt nok sjovt fundet på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er sjovt så forskellige indlæggene og billeder fra haven. Sjov kronhjort:)

      Slet