søndag den 16. juli 2017

Fru Pedersens Have

Sidste stop på vores tur sidste weekend var Fru Pedersens Have - og hvilket skønt stop. Det var første gang, vi skulle besøge haven. Jeg har fulgt hendes blog gennem mange år, oplevet hendes haveudsendelser og set  utallige indlæg om hendes have gennem andres linser, men som hos Tante Grøn overgik virkeligheden alle billeder. Der var så skøn en stemning i den store landbohave, hvor selve haven nærmest var en park, men det var meget mere end en have, som bl. a. var fyldt med de skønneste opstillinger, dyr, køkkenhave, små hyggelige bygninger, Violas vaskeri og meget mere.










Thorben syner ikke af meget ved siden af denne kæmpe mammut


 


Herunder et udvalg af de mange skønne opstillinger, som Fru Pedersen er ekspert i.










13 kommentarer:

  1. Så flott hage! Det store vannspeilet var veldig fint. Der kunne jeg nok ha vært i mange timer og bare hygget meg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det re en dejlig have, som man kan bruge mange timer på:)

      Slet
  2. Smuk have :) glæder mig til at høre om alle jeres have besøg.

    SvarSlet
  3. Dejligt indlæg fra den skønne landbohave - Anette kan helt sikkert noget med opstillinger, og man fik jo lyst til at tage billeder af dem allesammen.
    Vi er da rendt i hælene på hinanden sidste weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har så sandelig et 'have opstillingsgen":) Ja, sjovt nok besøgte vi de samme tre steder:)

      Slet
  4. Endnu en have jeg har på ønskesedlen - fint at se den gennem din linse! Køkkenhaven er jo imponerende - og alt det andet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også meget imponeret af den store køkkenhave - og helt uden ukrudt! Nyttig og smuk på samme tid.

      Slet
  5. Hej Susanne.Tusind tak for alle de dejlige billeder fra Fru Pedersens vidunderlige have.Var også rigtig begejstret da jeg besøgte den for et par år siden.
    Og god søndag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, alle vil synes om denne have, da der er noget at kigge på for enhver.

      Slet
  6. Tak for besøget, snakken og det fine indlæg. Dejligt at møde jer begge. Jeg har lånt et af dine billeder og linker til dette indlæg.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, og det var hyggeligt at møde dig og få en havesnak. Vi havde en dejlig dag - og tak, fordi du linker til vores blog.

      Slet
  7. Sikke en dejlig tur I har været på. Jeg vil skrive mig Heides planteskole bag øret, hvis/når jeg en gang kommer på de kanter.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet