onsdag den 17. september 2014

Marianne Follings skønne have

I søndags var Alexander og jeg til åben have hos Marianne Folling, som har bloggen "Staudebedet".

Hun er kendt for sine mange græsser, og besøget levede virkelig op til mine forventninger. Det var en interessant og smuk oplevelse. Haven er temmelig stor med forskellige rum, terrasse, lukket gårdsplads, hvid have, snithave og meget mere.

Det regnede under hele besøget, så billedkvaliteten er derefter.












































Det var et dejligt besøg, og jeg har helt sikkert tænkt mig at vende tilbage på et andet tidspunkt.

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig dejligt ud. Mange flotte græsser og fine haverum. Jeg har også tænkt at jeg skal besøge haven en dag.

    SvarSlet
  2. Hej Susanne.Skønne billeder du viser....................var lidt fristet,men vejret var for dårligt.
    Men skal helt sikkert derned på et tidspunkt.
    Har selv lige "arvet" en flot græs.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Susanne. Har først opdaget din blog og indlæg nu. Tak for dine pæne ord om haven :-). Ja, det var synd at det var sådan et regnvejr den dag, især i betragtning af at det havde været knasttørt hele sommeren. Håber det går fremad med alle dine egne haveprojekter. Det ser spændende ud det jeg har set. Mange forårshilsner fra Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. Tak for din kommentar! Ja, det var lidt ærgerligt med regnen, men det var en dejlig dag alligevel!

      Slet
  4. Den have drømmer jeg også om at se engang, den er så smuk. Det må have været utroligt inspirerende at se alle de mange græsser, jeg ville ønske jeg havde mange flere græsser i min have.

    SvarSlet