søndag den 18. august 2019

Havefestival med åben have

I næste weekend d. 24. og 25. august er der havefestival over hele landet med åbne haver, og for første gang er vi med. Vi har åben have fra kl. 11-16 begge dage på Teglværksvej 58, 5884 Gudme.

Vi glæder os og håber, der kommer rigtig mange, som har lyst til at se vores have, som vi begyndte på i 2013 efter en haveplan tegnet af Kjeld Slot. Vi er nået rigtig langt, men mangler stadig er blive færdig med orangeriet.

Herunder nogle billeder og kig fra de forskellige haverum.




Kig til søen fra den hvide have gennem den gule have
Udsnit fra den gule have
 











 
 
 












24 kommentarer:

  1. Jeg håber, I får mange besøgende, for jeres have er både anderledes på den gode måde og inspirerende.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jeg tilslutter mig Lisbeth´s kommentar, det er en meget spændende have, som det kan anbefales at se.
    Kh Lisbeth

    PS er I stadig med på den 21.9.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth. Tusind tak for de pæne ord:) Heike og Jette nævnte det på færgen, men vi bliver lige nødt til at se tiden lidt an, for vi har vildt travlt for tiden, men det kunne være super hyggeligt. Kh Susanne

      Slet
    2. Ok jeg troede egentlig, at du havde hørt det. Jeg skriver snart et indlæg om det.
      Kh Lisbeth

      Slet
  3. Det ser fantastisk ud, Susanne og jeg håber I får rigtigt mange besøgende.
    Jeres have er et skønt univers af mange forskellige haverum.
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla. Mange tak for de rosende ord. Kh Susanne

      Slet
  4. Hvor ser det spændende ud i jeres have. Den haveplan er Keld Slot sluppet godt fra, og I har forstået at realisere den og formentlig også arbejde videre på den. Jeg har lavet en plan for næste weekend, og den går ikke til Fyn, men til næste år ..., så er jeres orangeri sikkert også færdigt.
    Jeg håber, I får et par gode dage med havebesøg.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elna. Ja, vi har været meget tilfreds med Kjeld Slots haveplan. Han er meget dygtig og vildt inspirerende. Vi glæder os til at se dig næste år:) Vh Susanne

      Slet
  5. Tyvärr får jag njuta bilderna här men kanske till ett annat år :) Trädgården ser jättespännande ut och det vore roligt att se den i verkligheten.

    Ni får säkert mängder av besökare! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Carina. Tak skal du have, og du er altid velkommen, hvis du kommer til Fyn. Hilsen Susanne

      Slet
  6. Hej Susanne!
    En trädgård som jag gärna skulle besöka om avståndet var lite kortare. Ser så vackert och inbjudande ut.
    Lycka till med öppen trädgård.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maribel. Mange tak:) Hilsen Susanne

      Slet
  7. Hej Susanne

    Det ser rigtig godt ud!
    Er sikker på der kommer mange, rigtig mange!

    Ha en dejlig uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karsten. Tak i lige måde:) Ja, vi håber, du får ret:) Hilsen Susanne

      Slet
  8. Vi glæder os til at se haven i virkeligheden på lørdag. Det eneste minus er, at I først åbner havelågen kl. 11 (ærgerlig smiley).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie. Hvor dejligt, at I har lyst til at komme, og I må gerne komme før, men jeg tror ikke, vi får tid til at snakke, før vi åbner, og det kunne være rigtig hyggeligt:) Kh Susanne

      Slet
  9. Jeg håber meget på det bliver din have, jeg skal besøge på lørdag. 🤗👍🏼

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette. Det håber jeg også:)Kh Susanne

      Slet
  10. En fantastisk hage! Den er unik, kan forstå at den er tegnet og bygget opp.
    Dere får sikkert masse besøk.
    Jeg skulle gjerne sett den i virkeligheten, men det er altfor langt unna.
    Ha en flott helg og lykke til i morgen!!!!
    Turid

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Turid. Mange tak for din kommentar:) Det gik ok med vores åbne havedage, og det var sjovt at få snakket med så mange interesserede havefolk. Hilsen Susanne

      Slet
  11. Hej Susanne
    Øhh, at i lige mangler lidt så som et orangeri,i Haveplanen..jamen det er der ikke noget at sige til. Jeg kan love dig at jeg kommer igen til næste år og så bliver jeg en hel dag. Jeres have skal ses på i mange timer, for der er så mange smukke detaljer.
    Utroligt flot hvad i har nået på den tid siden Kjeld Slot lavede planen.

    Kh Linda


    Ps. Jeg er lidt nysgerrig på at de nye sole :o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda. Undskyld, at jeg ikke har svaret før, men må have overset kommentaren. Tak for de rosende ord, og jeg glæder mig til dit besøg næste år:) Kh Susanne

      Slet


  12. I'm here to testify about Mr John Blank ATM Cards which can withdraw money from any ATM machines around the world.. firstly I thought it was scam until I saw so many testimony about how Mr John sent them the ATM blank card and how it was used to withdraw money in any ATM machine and become rich so I decided to risk the opportunity I contacted him also and I applied for the Blank Card to my greatest surprise I have used it to get 10,000 dollars. maximum withdrawal daily $1,000, Mr John is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any ATM Machine Vault,If your interested kindly contact him directly on his email (johnlopez1945@gmail.com)

    SvarSlet