mandag den 17. juni 2019

Høneballehaven

I lørdags var vi til blogtræf i Lisbeths og Bents fantastiske have. Det er vores andet besøg, og der er bare så meget at se på i deres paradis. Lisbeth har over 300 forskellige roser, mere end 200 rhododendroner udover de mange, mange træer, buske, stauder og andre planter. Det er et rent El Dorado - imponerende, må jeg sige!

Jeg tog selvfølgelig en masse billeder:)

Dette kirsebærtræ vakte stor beundring pga. den smukke rose, som voksede højt i op i det. Meget smukt.




Den ca. to år gamle pergola, som overraskede ved at være placeret et helt andet sted i haven, end jeg troede.













 
En meget speciel hosta, som Lisbeth har fra sin fars have - mener jeg!




 
 

 Der er også vand i haven.




Denne trælupin fik vi alle et eksemplar af.


Jette Friis og Lisbeth
 Glade ansigter:)

Heike


Bent


Man slutter vist altid dagen af med skøn jordbærlagkage til blogtræf hos Bent og Lisbeth.

Mange tak for en dejlig dag:)

16 kommentarer:

  1. Åhhh hvor er det dejlige billeder fra Høneballehaven, nu glæder jeg mig endda mere til at Ida, baby-Gaia og jeg skal besøge Lisbeth og Bent og haven på torsdag. Vi skal selvfølgelig også ud og smage af Samsø;-)
    Tak for rundvisning
    Hilsner og knus fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette. I kan helt sikkert glæde jer. Nu er det fredag morgen, så I har jo allerede været afsted:) Hilsen Susanne

      Slet
  2. Selv tak Susanne
    Trods regnen hyggede vi os, og heldigvis blev det tørvejr, så I også kunne komme ud og nyde haven uden paraply. Sikken en masse billeder du har taget, også nogen vi ikke opdagede, men det gør vidst ikke så meget. Jeg hugger lige dem af Bent og mig, dem er du kommet godt fra, jeg ligner ikke en gang min mor på det billede :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Du er velkommen til at snuppe billederne, og jeg synes også selv, jeg er kommet ok fra det:) I ser glade ud. Kh Suanne

      Slet
  3. Hvor er det dog smukke billeder fra jeres blogtræf hos Lisbeth og Bent. Jeg ville meget gerne have været med, men fik hold i ryggen. Dejligt at I har hygget jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var ærgerligt, at du ikke kunne være med. Hilsen Susanne

      Slet
  4. dejlige billeder. Godt I fik set have og hygget trods vejrets drilleri.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gunvor. Det blev en utrolig hyggelig dag uanset vejret, og Lisbeth og Bent har jo en skøn pavillion midt i haven, hvor vi sad og kiggede ud på haven og regnen et stykke tid. Hilsen Susanne

      Slet
  5. Der er bare virkeligt smukt i Høneballehaven og jeg kan se på dine billeder at det hele står helt skarpt- Bent har vist haft travlt med kanterne.
    Det er en dejlig tradition med den jordbærlagkage :)
    kh Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla. Ja, Bent havde været ude med kantskæreren, og det er tydeligt at se på mange af billederne. Kh Susanne

      Slet
  6. Så fine bilder fra Høneballehaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mrit. Tusind tak:) Hilsen Susanne

      Slet
  7. Det var rigtig flotte billeder, du har taget. Jeg har besøgt haven, så det var et dejligt gensyn.
    /Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Mange tak:) Hilsen Susanne

      Slet