søndag den 1. april 2018

1. april

I går d. 1. april vågnede vi op til dette syn:)





Smukt, men ikke lige hvad jeg havde håbet på, da mine sparsomme feriedage gerne skulle have været brugt i haven. Jeg nåede dog lidt, inden snevejret satte ind. Thorben arbejder på værkstedet, hvor han bl. a. har monteret træ på broen, som jeg viste for et stykke tid siden, og i forgårs skulle den nyrenoverede traktor på arbejde for første gang:)


Nogle af jer kan måske huske, at den skal placeres over renden ind til naboen. Det var forholdsvis let - traktoren gjorde sit, og bagefter skulle der graves lidt og vaterpasset kom i brug.



Disse idylliske billeder tog jeg så i går morges:)




22 kommentarer:

  1. Ak ja, sådan så det også ud på Sydsjælland i går morges med sne over det hele. Nu må det være nok! Men sikken en fin bro I fik monteret.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  2. Smukt ser det ud med sådan et lag, men det ville have været bedre, hvis det var kommet for 2 måneder siden eller til jul.
    Flot bro Thorben har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også temmelig træt af det, men lige nu skinner solen fra en skyfri himmel, og det meste af sneen er væk.

      Slet
  3. havebloggere har vist en særlig evne til at finde partnere, der fungerer perfekt som handymen i haven:-) Jeg glæder mig mere over synet af broen end af sneen, må jeg tilstå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uden vore handymænd ville vi ikke nå langt - det ville i hvert fald være en noget anderledes have, vi ville være nødt til af have:) Jeg gider heller ikke mere sne:)

      Slet
  4. Det er lidt som at spille Ludo og blive slået tilbage til start! Sikke en flot bro I har fået over renden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu gider vi ikke mere sne, men i dag regner det også, så inden længe er alt væk:) Broen passer fint ind:)

      Slet
  5. Hold nu op, et lag sne i har fået. Det ser jo himmelsk ud, men jeg forstår godt at det ikke lige var det i håbede på.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder meget af sne, men nu er jeg ved at være lidt træt af det, da vi vil have forår og i gang i haven:)

      Slet
  6. Broen passer flot ind i landskabet, smukke billeder du har taget.

    SvarSlet
  7. Hvor er det en smuk bro Torben har lavet, også med sne på, selvom det er den 1. april. Her den 2. april havde vi så meget sol, og på gåturen vrimlede det med mennesker, vi møder ellers aldrig et øje. Og her til morgen sner det i Randers;-)
    God ny uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:) Sner det virkelig i Randers? Det var dog utroligt - jeg troede, det var slut! Vi havde også høj himmel med sol i går, hvilket var skønt:) God uge til dig også:)

      Slet
  8. Så flott bro du har fått! Snø slipper en visst ikke denne vinteren, og det er meldt om mer snø her også fremover. Det behøver vi slett ikke!
    Nå vil vi ha vår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan vi hurtigt blive enige om:)

      Slet
  9. Utrolig vakkert, men det er litt annet vi har lyst til å holde på med nå i stedet for å måke snø :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi gider ikke sne mere, men nu er det også blevet rigtigt forår her i Danmark:)

      Slet
  10. Argh et syn at vågne op til på denne tid af året. Forhåbentlig er sneen næsten væk igen nu?
    Det er en fantastisk smuk lille bro I har fået sat op.

    SvarSlet
  11. Hvor er det en flot bro, både med og uden sne.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet