fredag den 19. januar 2018

Invitation til blogtræf

I går da jeg kom hjem fra arbejde var haven dekoreret af det smukkeste lag sne.















 
Det er nu snart fem år siden vi begyndte på vores have efter Kjeld Slots haveplan, og vi synes nu, det er tid til at åbne haven. Vi vil derfor gerne invitere til blogtræf d. 1. juli 2018 og håber, at rigtig mange har tid og lyst til at komme:) Der kommer nærmere information senere. Vi har også planer om en almindelig åben havedag for alle:)  Jeg fandt disse billeder i arkivet fra d. 3. juli 2017, så vi kan drømme om sommer og sol:)
 









 
 


39 kommentarer:

  1. Tusinde tak for invitationen og initiativet! Jeg har vældig lyst til at se jeres have, så nu skriver jeg Solbakken i kalenderen 1. juli - jeg er dog ikke sikker på det flasker sig, som jeg vil, men det må vi se på, når vi kommer tættere på! Smukke billeder både fra vinter og sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og jeg håber, du får mulighed for at komme:)

      Slet
  2. Hej Susanne, jeg siger også tusind tak. Jeg har sat stort X i kalenderen og glæder mig til at se jeres have den 1. juli.
    Hvor er det nogle dejlige vinterbilleder du viser her - og heldig at du kom hjem i dagslys og kunne nyde snedækket.
    God weekend.
    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt. Vi glæder os til at se jer:)

      Slet
  3. Vakre vinterbilder! Det er mye dere har fått utrettet på de årene. Det blir nok hyggelig med bloggtreff.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Ja, det bliver bare så hyggeligt:)

      Slet
  4. Tak for invitationen, jeg tør ikke love noget. Når vi tager til Fyn, er det for at besøge børn og børnebørn, men jeg vil da gerne se din have. Jeg skriver det op, så ser vi, hvordan det går.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme! Jeg håber, du/I kan komme. I er selvfølgelig også altid velkomne på et andet tidspunkt, hvor I er på Fyn alligevel.

      Slet
  5. Super initiativ og gode sommertanker her i vintertiden (her er det gråt: lysegråt og mørkegråt) - jeg har sat kryds i kalenderen :-)
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt:) Ja, det bliver dejligt med noget sol.

      Slet
  6. Selvom de første billeder er meget smukke, kan jeg nu bedst lide de sidste 😀
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se din have, så datoen er skrevet i kalenderen.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt, og jeg kan nu også bedst lide sommerbillederne:)

      Slet
  7. Det lyder vel nok godt! Tak for invitationen :-) Jeg håber at jeg kan være med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme:) Jeg håber også, du/I kan komme:)

      Slet
  8. Super initiativ og jeg siger også tak for invitationen Susanne. Jeg vil også gerne se jeres have og datoen er noteret :-). God weekend til jer. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde:) Dejligt, at du kan komme!

      Slet
  9. Hej Susanne
    Tusinde tak for indbydelsen, jeg sætter Solbakken i kalenderne, og håber på det kommer til at passe sammen når vi når lidt længere frem, så giver ikke endelig besked endnu.
    Et er sikkert det er en STOR drøm at se jeres have irl. Jeg er stor fan af jer, og stilen:-)))
    Ha en rigtig god søndag
    Knus Anette
    PS lækre billeder både af sommer og vinter

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og i lige måde:) Jeg håber, du/I får mulighed for at komme.

      Slet
  10. Meget imponerende resultat efter 5 år.Det er meget smukt både med og uden sne.Jeg ser frem til at opleve det i virkeligheden !

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at komme:)

      Slet
  11. Åh jeg vil E L S K E at se jeres store, fantatiske have. I har nået så meget og altid nogle imponerende projekter. Der er sat X i kalenderen. Positivt fordi det var en fri weekend men måske der også lurer en rund fødselsdag... men lad os se hvad der sker. Jeg håber vi ses. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig, og jeg håber ikke, der kommer en fødselsdag på tværs:)

      Slet
  12. Hej Susanne!
    Vilken vacker trädgård, både på vintern och sommaren.
    Bilden med de vita blommorna är helt fantastisk.
    Ha det bra /Marika

    SvarSlet
  13. Kære Susanne og Thorben, Jamen det er helt utroligt som grokraften har taget livtag med haven. Jeg elsker det lange vue med pergolaen forenden, og den lange beplantning med prydpærer vil jeg også gerne se. Vi er desværre forhindret den 1 juli, men en anden gang. Håber på mange vil tage imod invitationen, jeres have er turen værd, også den røde mur.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgerligt, at I ikke kunne komme, men der bliver en anden gang, og I er altid velkomne, hvis I er på de kanter:)

      Slet
  14. Hej Susanne
    Nøøj hvor vil jeg gerne se jeres fantastiske have, men tør ikke sige noget endeligt endnu. 1 juli er min mors fødselsdag og min arbejdsweekend. Så hvis du holder åben have så er der jo også en chance der for at fylde bilen med haveglade folk fra Sjælland.
    Masser af hilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ærgerligt, men vi holder åben have, som er annonceret på haveselskabets side d. 7. juli, hvis det passer dig bedre:) Du er jo også altid velkommen en anden dag:)

      Slet
  15. Hej Susanne.
    Krydset er sat i den store kalender og jeg glæder mig allerede. Måske jeg vrider armen rundt på min kære mand og tager ham med. Nu får vi at se.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du, forhåbentlig jer begge, har lyst til at komme:)

      Slet
  16. Det lyder spændende og jeg vil gerne se jeres have. Jeg ved dog ikke lige, om søndag d. 1. juli passer i kalenderen. Det må tiden vise. :)

    SvarSlet
  17. Sikke en Smukt og inspirerende have

    SvarSlet
  18. Ton blog est très bien fait et m'intéresse à plusieurs titres Je fus, en effet, horticulteur, pépiniériste et même fleuriste dans ma jeunesse, marchant pendant quelques années, dans les pas de mon père. Je suis un défenseur de la nature, et enfin, en tant que land artiste, j'y vis et c'est là que je m'exprime. Je m'inscris donc , ce jour, dans tes followers.
    Amitiés.
    Roger

    SvarSlet
  19. Tak for invitationen 🙂
    Det er skrevet i kalenderen, så vi sætter kursen mod Fyn den dag. Glæder mig til at se jeres have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt:) Vi glæder os til at se jer:)

      Slet
  20. Hej Susanne.
    Det ville jeg rigtig gerne have været med til, men det kan jeg desværre ikke. Øv, hvor ærgerligt. Men jeg håber du og dine gæster får et lige så godt blogtræf, som jeg havde sidste sommer, og jeg håber du vil gentage successen igen en anden gang.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skam, men der bliver nok en anden gang. Vi holder også åben have d. 7. og 8. juli. Du er også velkommen på et helt andet tidspunkt, hvis du har lyst eller er på vore kanter:)

      Slet