onsdag den 5. november 2014

Chilihøst








10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg er også meget tilfreds, da det er første år med både drivhus og chiliplanter. Jeg såede 6 forskellig slags, og det er gået over al forventning. Mange af dem skal fryses, men der skal også laves harissa!

      Slet
  2. Det må jeg nok sige - stærkt gået (hi hi)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er meget stærke - nogle er på over 400000 scoville!

      Slet
  3. Hej Susanne.Sikke da en flot høst...............der skal vist syltes og fryses chili ned.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet en stor portion harisssa, og resten er frosset ned.

      Slet
  4. Sikke nogle flotte billeder! Jeg har også dyrket chili for første gang i år. Dog kun to planter i samme potte. De har fint fået frugter, men på det sidste er de blevet noget tørre og rynkede, så jeg lurer på, om de måske har haft det for koldt i den sidste uges tid. Ved du noget om det?
    Happy Chili Gardening
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  5. Det er første gang, jeg har haft chili, så det ved jeg sørme ikke, men mine planter ser heller ikke for godt ud nu, men de resterende frugter på planterne har det fint. Tomater bryder sig jo ikke om for svingende temperaturer, så det kunne jo godt tænkes, at det forholder sig på samme måde med chili.

    SvarSlet