mandag den 20. januar 2014

En diset lørdag i januar






 







17 kommentarer:

  1. Dejlige gråvejrsbilleder - med et snært af forår ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er forår på vej, men det bliver nok bremset af de følgende dage med frost!

      Slet
  2. Tænk at tage så fine billeder på sådan en mørk dag.

    SvarSlet
  3. Hej Susanne.Ja! der sker da noget i haven selvom det er hundekoldt og blæser 8 pelikaner.
    Godaften Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke så længe siden, jeg også fik et nyt kamera, men jeg har ikke sat mig ordentligt ind i det endnu, men jeg håber i fremtiden at kunne tage nogle bedre billeder!

      Slet
  4. Hvor ser dit hus hyggeligt ud, vådt i vådt er flot....

    SvarSlet
  5. That's how it looks here too - hazy, grey, but with signs of spring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Depressing weather, but yesterday we had some snow which lightened up the landscape - and the mood!

      Slet
  6. Gode billeder.
    Selv på en diset dag ser det hyggeligt ud på dit første billede med lysene tændt .
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ikke engang bevidst - havde bare glemt at slukke lyset!

      Slet
  7. Det første billeder ser så hyggeligt ud på en totalt naturlig og ikke opstillet måde.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Rigtig dejlige billeder, det er et flot og hyggeligt hus, og er det en stor to farvet kristjørn der er billede af? Den er i hvert fald imponerende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en meget gammel kristjørn, som min mor plantede for mange, mange år siden! Den får desværre ikke ret mange bær - hvorfor ved jeg ikke?

      Slet