mandag den 4. november 2013

Så er murstensgulvet lagt!

Lørdag lagde vi murstensgulvet, med jernkanter omkring, i "drivhuset". Drivhuset er forholdsvis lille, så de to bede er ikke så store, men udover planteformering, frøsåning, tomater, agurker og chili, skal det også fungere som  arbejdsplads.

Vandkarret er på plads, så nu mangler jeg bordet, som også er hjemmelavet, men det vender jeg tilbage til inden længe!
 
 
 

 
 
 
  Det kan godt se ud, som om jeg intet laver, men jeg har gravet af og kørt grus på!
 
 

 

10 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet et fint gulv i drivhuset. Mon du får plads til en lille stol derinde, så du kan nyde det mildere klima der altid er derinde.
    Hilsen Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver der vist nødt til at være plads til!

      Slet
  2. Hold da op i går til den.
    Den bliver bare mere og mere spændende og se fremdriften i jeres projekt.
    Kh Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste skridt er glas i skelettet, som Thorben er i gang med at skære til, så i år kan mange af mine krukker overvintre i drivhuset!

      Slet
  3. Hej Susanne.Det tegner baer godt med jeres lille drivhus........det skal du nok blive glad for.
    God aften Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg glæder mig til at indrette det!

      Slet
  4. Så fint ... Hvor bliver det et lækkert drivhus, bare så gennemført i materialer og udførelse, der kommer du til at tilbringe meget tid.

    SvarSlet
  5. Thorben har lavet et dejligt rustikt bord en terrazzobordplade (fundet på genbrugeren), som skal stå ved siden af karret!

    SvarSlet
  6. Lille men gennemført tumps ups
    dejligt at se noget kvali arb.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg har lige kigget ind på jeres hjemmeside, og hold da op, hvor har I en skøn have - ja, i det hele taget - et skønt, skønt sted!

      Slet